سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که به هنگام آسایش [با دوست خود] رفت و آمد می کند و به هنگام سختی و بلا [از او] می بُرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :10
کل بازدید :65597
تعداد کل یاداشته ها : 69
103/2/16
4:13 ع

به گزارش خبرنگار فارس در کاروان الی بیت المقدس، محمود احمدی نژاد امروز ظهر با اعضای کاروان الی بیت المقدس، دیدار و گفت وگو کرد.

بنابر این گزارش، بر اساس شنیده های خبرنگار فارس، احمدی نژاد در این نشست با بیان اینکه کاروان الی بیت المقدس اقدامی تاریخ ساز است، با طرح این سوال که چرا مساله فلسطین اینقدر مهم است و دیگر مناطقی که در طول تاریخ اشغال شده اند اهمیت نداشتند، گفته است که مسئله فلسطین دعوای یک قوم با یک قوم نیست، دعوای پیروان ادیان پیامبران نیست، دعوای یهودی ـ عربی نیست بلکه دعوای حاکم شدن بر جهان و مدیریت جهان است.

وی با اشاره به سلطه طلبی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اشغال فلسطین اشغال یک نقطه از جهان نیست، افزوده است که اشغال فلسطین نقطه کلیدی تسط بر همه دنیاست.

احمدی نژاد با بیان اینکه اشغال فلسطین ادامه برده داری و استعمار است، تاکید کرده است که هدف همان هدف قبلی است اما فلسطین چهار راه جهان و مرکز بعثت پیامبران و مرکز انرژی است و از روز اول اشغال فلسطین معلوم بود که به دنبال تسلط بر کل جهان هستند.

وی همچنین مسئله دو دولت یهودی ـ فلسطینی را یک حیله بزرگ دانسته و تصریح کرده است که موجودیت اسرائیل حتی در یک وجب خاک فلسطین نامشروع است.

رئیس جمهور کاروان الی بیت المقدس را اشعه نوری در ظلمت و تاریکی دانسته و افزوده است که این کاروان راه را به ملت ها نشان خواهد داد.

بنابر این گزارش، گفته شده که در این دیدار سلیم غفوری دبیر اتحادیه امت واحده درباره این کاروان به احمدی نپاد توضیحاتی ارائه کرده است.

در این دیدار همچنین قاضی احمد نورانی عضو موسسه فلسطین پاکستان، فیروز میتی بوروالا از هند و رئیس شاخه آسیایی کاروان الی بیت المقدس و محمد معروف از اعضای اندونزیایی کاروان در سخنانی علاوه بر اعلام حمایت آزادگان از ایران در برابر

تحریم ها و در مسئله هسته ای از اهداف و دلایل حرکت کاروان جهانی الی بیت المقدس سخن گفتند.